CINTA CATERING WEDDING EVENT

Ahad, 17 Februari 2013

Cinta Catering Wedding & Event

Cinta Catering Wedding & Event
Selamat Datang kelaman Cinta Catering. Kami adalah penyedia katering perkahwinan terutama katering kenduri kahwin sekitar lembah klang yang meliputi Kuala Lumpur, Selangor, Petaling Jaya, Shah Alam, Damansara, Cheras dan lain-lain. Pakej katering perkahwinan yang kami tawarkan meliputi dari pakej ekonomi dan bajet sehingga ke pakej lengkap untuk perkahwinan. Dengan tenaga kerja kami yang terlatih dan berpengalaman luas, kami pasti akan menyajikan servis terbaik dan cemerlang untuk hari bahagia anda.
sekarang sementara promosi katering murah 2013 ini masih lagi dibuka.


Pakej Katering

RM8.80 per pax Cinta Catering Wedding & Event memulakan promosi untuk 2013 dengan catering yang betul2 murah serendah dari RM8.80 RM9.80 RM11.80/pax. Kami namakan katering murah ini sebagai pakej menu asas ekonomi  yang termasuk di dalam pakej katering ekonomi. Antara menu catering murah ini adalah, nasi putih, nasi beriani, ayam masak merah, daging beriani, acar buah, pajeri nanas, papedom, buah, air kordial dan air mineral.

Untuk melihat senarai lain bagi pakej katering murah kami sila klik sini pakej katering ekonomi. Jadi kepada mereka yang mementingkan bajet dan ekonomi, ditambah pula dengan harga barang dan makanan yang semakin naik, ini lah masanya untuk berjimat dengan membuat tempahan catering bajet dari kami. Cepat! tempah 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan